Autor: Biblioteka

Code Week 2024 w SP22

EU Code Week, czyli Europejski Tydzień Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczestników w ciekawy i interesujący sposób. Code Week to święto kodowania, to czas nauki programowania, aktywnej, twórczej i nastawionej na rozwój uniwersalnych kompetencji: rozwijanie logicznego, algorytmicznego myślenia, zadaniowego podejścia do stawianych problemów, umiejętności pracy zespołowej. Nauka programowania pomaga wszystkim […]

Pomoc dla powodzian!

Z okazji Dnia Języków Obcych zorganizowano dzisiaj kiermasz ciast. Prowadziły go dziewczynki z Samorządu Szkolnego i Wolontariatu. Kochani Rodzice i Opiekunowie, jesteście cudowni! Dostarczyliście mnóstwo pysznych ciast! Udało się zarobić dzięki Wam 1220 zł!!! Cały dochód będzie przeznaczony na pomoc dla szkoły dotkniętej powodzią. Dziękujemy!

Fluoryzacja

Od 24.09.24 r. zaczynamy fluoryzację w klasach 1-6. Dzieci otrzymują bezpłatnie jednorazowe szczoteczki do zębów (6 sztuk) oraz preparat fluorkowy Fluormex. W razie przeciwwskazań rodzice są proszeni o przekazanie pisemnej informacji szkolnej pielęgniarce.

Aplikacja mobilna

Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana. Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN. Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN. Więcej informacji jak zaktualizować konto przy […]

Zmiany w dzienniku VULCAN

Od bieżącego roku szkolnego firma VULCAN wdrożyła nową wersję Dziennika. Konieczne jest zaktualizowanie swojego konta na dzienniku VULCAN. Aktualizacja zajmuje zaledwie chwilę – użytkownik zostanie poprowadzony przez kilka prostych kroków. Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN, którego aktywacja umożliwi między innymi korzystanie z nowej […]

Następna strona »