Rekrutacja do 1 klas będzie odbywała się zgodnie z harmonogramem od 3 marca 2025 od godz. 8.00 do 14 marca 2025 do godz. 15.00.
Nabór kandydatów do pierwszych klas w roku 2025/2026 odbywa się poprzez stronę:
http://rudaslaska.podstawowe.vnabor.pl
Wypisane w systemie dokumenty, wydrukowane, podpisane przez rodziców wraz z wymaganymi zaświadczeniami proszę składać w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do 14.03.2025 do godz. 15.00. Po tym terminie system zostaje zamknięty!!!
Rodzice dzieci spoza obwodu zobligowani są do złożenia w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie od 20.03.2025 od godz. 8.00 do 27.03.2025 do godz. 15.00 dokumentu potwierdzenia woli uczęszczania do szkoły.
Nie złożenie potwierdzenia woli skutkuje odrzuceniem wniosku kandydata do naboru!!!
Rodzice dzieci z obwodu wypełniają i drukują Zgłoszenie, natomiast rodzice dzieci spoza obwodu wypełniają i drukują Wniosek wraz z oświadczeniami oraz potwierdzenie woli.
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych nastąpi w dniu
28.03.2025 r. o godz. 8.00
Ustalony harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym / postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych w Rudzie Śląskiej na r. szk. 2025/2026:
Lp. | Czynności rekrutacyjne | Termin | Termin uzupełniający |
1. | Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym | od 03.03.25 r. (od godz. 00.00) do 14.03.25 r. (do godz.15.00) | od 05.05.25 r. do 16.05.25 r. (8.00 – 16.00) |
2. | Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym (…) | od 03.03.25 r. do 17.03.25 r. (8.00 – 16.00) | od 05.05.25 r. do 19.05.25 r. (8.00 – 16.00) |
3. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych | 20.03.25 r. (godz. 8.00) | 22.05.25 r. (godz.8.00) |
4. | Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia | od 20.03.25 r. (od godz.8.00) do 27.03.25 r. (do godz.15.00) | od 22.05.25 r. do 30.05.25 r. (8.00 – 16.00) |
5. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych | 28.03.25 r. (godz. 8.00) | 02.06.25 r. (godz. 8.00) |
Wszystkich wyjaśnień i informacji udzielimy przez telefon: 322486132, mailem: szkola@sp22.edu.pl lub w sekretariacie szkoły pod adresem: 41-709 Ruda Śląska, ul. Ratowników 15. Zapraszamy również na stronę internetową szkoły: www.sp22.edu.pl
Załączniki:
- ZARZĄDZENIE PREZYDENTA MIASTA RUDA ŚLĄSKA
w sprawie ustalenia harmonogramu postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego - UCHWAŁA RADY MIASTA RUDA ŚLĄSKA
w sprawie określenia kryteriów obowiązujących w postępowaniu rekrutacyjnym do klasy pierwszej