W środę klasa 4b podczas lekcji informatyki świętowała CodeWeek na platformie code.org. Uczniowie uczyli się programowania, wydając polecenia do sterowania postacią AngryBirds w labiryncie. Zabawa w pisanie poleceń dla znanej dzieciom postaci przyniosła uczniom wiele frajdy.
Uczniowie klas 5-tych bardzo dobrze radzą już sobie w Scratchu, więc tworzyli program rysujący kolorowe rozety.
Natomiast młodzież z klasy 8 oraz gimnazjaliści z klas 3-ich pisali program sterujący robotem Karelem.
W czwartek klasa 4a stawiała pierwsze kroki w programowaniu z grą ScootieGo! Gra jest połączeniem kartonowych klocków za pomocą, których uczniowie układają komendy programistyczne, oraz aplikacji która wyznacza zadania, skanuje ułożone rozwiązania i przekształca je w ruch i zachowanie Scottiego.
Gratulujemy wszystkim młodym programistom!!! Zachęcamy do kontynuowania zabawy w domu z wykorzystaniem wspomnianych internetowych platform.